Skip to content
marec 30, 2011 / ninabreznik

Internet servis

Internet servis, servis na daljavo, servis preko oddaljene pomoči, preko oddaljenega namizja, oddaljena pomoč, tehnična pomoč preko spleta in še je izrazov, ki opisujejo odpravljanje računalniških težav preko programov za oddaljeno pomoč. O čem pravzaprav govorimo? Gre za varen in učinkovit način za oddaljen dostop do vašega namizja z drugega računalnika (Windows, Mac, Linux) preko posebne programske opreme.  V nekaterih primerih je potrebno programsko opremo namestiti na obeh računalnikih (strankinem in servisnem), včasih pa zadostuje samo oprema na servisnem računalniku.

Ps si oglejmo nekaj značilnosti servisiranja na daljavo:

1. Varnost in zasebnost

Ko se povežete s serviserjem, je seja varovana s enkripcijsko 128-bitno povezavo in vse, kar dela serviser, lahko spremljate doma na svojem ekranu. Serviser lahko vidi računalniško namizje oddaljene stranke, prevzame nadzor nad tipkovnico in miško, prenaša datoteke, uporablja orodja za navidezno risanje po namizju in s stranko komunicira preko telefona, programov za takojšnjo komunikacijo (chat) ali Skypa oz. Gtalka.

Preden nekomu dovolite, da se poveže z vašim računalnikom, zaprite odprte programe ali dokumente, za katere ne želite, da bi jih videl. Opazujte, kaj počne vaš serviser. Če se zaradi stvari, ki jih druga oseba počne ali vidi na vašem računalniku počutite neprijetno, lahko nemudoma končate sejo.

2. Priročnost

Za rešitev težav vam ni potrebno od doma, niti ne rabite sprejeti serviserja. Pomoč preko širokopasovnega interneta je samo klik z miško stran. Povezava je vzpostavljena v manj kot 30 sekundah. Prednost je tudi v tem, da ste lahko brez skrbi celo v pižami, saj serviser vidi samo računalnik, ne pa tudi vas;)

3. Cena

Pomoč na daljavo je bistveno bolj ugodna od obiska serviserja na domu, saj prihrani veliko časa, ki ga drugače serviser porabi na poti do vas. Poleg tega pa podjetje nima stroškov za gorivo, parkirnine ipd.

4. Pogovor s serviserjem

Med samim servisom se lahko s serviserjem pogovarjate preko telefona in tako spremljate potek servisa. Kljub temu, da serviser ni fizično prisoten, lahko preko spleta dostopa do vseh vsebin kot če bi bil tam.

5. Ekologija

Tak servis pa je nenazadnje tudi ekološki, saj serviserju ni potrebno ogrevati ozračja z izpušnimi plini, ampak lahko težavo reši preprosto na daljavo.

 

Za konec pa še video predstavitev enega izmed programov za oddaljeno pomoč. Programov je sicer ogromno, v tem posnetku pa je predstavljen ISL light.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: