Skip to content
marec 10, 2011 / ninabreznik

Pismo zadovoljne stranke

Vsake toliko nas v podjetju razveseli pismo zadovoljne stranke. Tudi nezadovoljne imamo, vendar se res trudimo, da ugodimo vsem željam, saj smo na koncu koncev tu, da ljudem pomagamo in da jim olajšamo delo z računalnikom.

Tudi danes smo prejeli eno takšno povratno informacijo naše zadovoljne stranke in z veseljem jo delimo z vami:

 

Spoštovani SOSED-je!

 

Pred dnevi sem prejel vaše povpraševanje glede mojega zadovoljstva z opravljenimi storitvami, za katere sem se dogovoril z vašim podjetjem, odgovor pa vam pošiljam šele danes, saj zaradi bolezni nekaj dni računalnika nisem uporabljal.

V pomoč pri ureditvi računalnikov ste mi poslali vašega predstavnika, za katerega moram takoj na začetku povedati, da je svoje delo opravil več kot odlično. S svojim pristopom, točnostjo in znanjem je pokazal visoko stopnjo profesionalnosti, kakršno pri marsikateri drugi, enaki ali podobni storitveni dejavnosti zelo pogrešam. Ker sem pri svoje delu, pred odhodom v pokoj, tudi sam težil k takemu načinu delovanja, boste lažje razumeli, da tak odnos do strank še posebej cenim. Zaradi tega vam brez zadržkov dajem oceno 5+, saj ste se tudi ostali pokazali v najboljši luči in vredni vsega zaupanja.

Vaših uslug se bom posluževal tudi v bodoče ter vsem znancem prenesel moje zadovoljstvo in vas toplo priporočil, pa ne zaradi obljubljene nagrade, nasprotno, zaradi nje bom morebitnim bodočim naročnikom vaših uslug celo dejal, da me pri vas ne omenjajo. Za tako stališče imam zelo tehten (in nekoliko sebičen) razlog, saj mi za preživetje pokojnina povsem zadošča, sem pa zelo zainteresiran, da boste še vrsto let čim bolj uspešno poslovali, kar pomeni tudi obstanek podjetja, ker bi težko našel tako dobrega SOSED-a, ki mi bi stal ob strani pri reševanju težav povezanih z mojim neznanjem.

 

Za dosedanjo pomoč se vam iskreno zahvaljujem ter vas prisrčno pozdravljam,

 

J.Š.

 

Ni je večje motivacije in ni boljšega povezovalnega elementa, kot je ta. Takoj s sodelavci začutimo pripadnost, še bolj se trudimo in vse težave naenkrat postanejo nikakršne.

Hvala, gospod J. Š. , še naprej se bomo trudili, da boste z nami zadovoljni.

Soseda Nina

 

 


 

Leave a Reply

