Skip to content
avgust 2, 2010 / ninabreznik

Zakaj sploh Sosed TV?

Logotip za Sosed tv

Kot ste opazili, smo pripravili že 2. oddajo na Sosed tv. Prva je bila krajša in bolj v obliki predstavitve akcije za naše stranke, druga pa se je bila daljša in njen namen je v iskanju komunikacije tako s strankami kot tudi z vsemi ostalimi, ki jih na ta ali drugačen način zanima Sosed – računalniški servis.

Zakaj sploh Sosed tv?

1. Naše sanje so, da Sosed postane podjetje, ki je blizu svojim uporabnikom. Da ime Sosed zaživi v pravem pomenu besede. In ker slika pove več kot 1000 besed, smo Sosed tv zasnovali kot platformo za odprto javno debatiranje. Skratka, poskušamo se umakniti od klasičnega trženja in trženjskih raziskav in se raje vrniti na prvotni sosedski odnos, kjer se prodajalec in kupec pogovarjata v normalnem jeziku, brez prikrite agende.

2. Ker je video forma enostavnejša za konzumacijo in lahko na ta način zagotovimo večjo vidnost našega sporočila in tako v pogovor privabimo več ljudi. Po drugi strani pa zato, ker želimo, da stranke vidijo, da smo za blagovno znamko in podjetjem ljudje, ki se trudimo za njih.

3. Nenazadnje pa je video forma tudi forma prihodnosti, saj uporaba pametnih telefonov, Ipadov in podobnih tabličnih računalnikov samo narašča in vsebine bomo vedno bolj pogosto sprejemali v obliki audio in video podcastov (poddaj).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: